Karşılıksız Reklamınızı Yapın

Artık yavaş yavaş site içeriği ile ilgilenmeye başlıyorum :) İlk olarak size söylediğimiz sürprizlerden biriyle başlayayım :D Sizlere tamamen karşılıksız sitenizin reklamını yapma fırsatını sunuyorum. Bu başlığa yapacağınız yorumlarda site adresinizi yazın, ben de yazılan siteleri bu başlığa yazayım. Unutmadan elinizi çabuk tutsanız iyi olur, çünkü bu fırsat Ramazan ayına kadar sürecek. Tek bir kuralım var. O da warez paylaşım yapan, 18+ paylaşım yapan ve bunlar gibi içerik barındıran sitelerin reklamlarını kabul etmeyeceğim.


Kampanya sona erdi.

Share this Post:
Digg Google Bookmarks reddit Mixx StumbleUpon Technorati Yahoo! Buzz DesignFloat Delicious BlinkList Furl

4 Responses to “Karşılıksız Reklamınızı Yapın”

Merhaba arkadaşlar,

Daha yeni açmış olduğum siteme hepinizi beklerim (:

www.dilsizgeveze.com

@DilsizGeveze 125x125 bannerini bana ulaştırmanı talep ediyorum.

http://i1008.hizliresim.com/2010/8/1/3905.jpg buyrun.

Bunun 125x125 olanını yapmanı rica ediyorum. Şimdilik reklamını koydum ama 125x125 olanını yapmanı talep ediyorum.